''Magdalena ma siedemnaście lat. Pasjonuje się tańcem, rysunkiem i muzyką (choć nie znosi śpiewać). Lubi bawić się wnętrzami i modą. Tak, to ona - ciemnowłosa niebieskooka.''
M.

czwartek, 8 sierpnia 2013

See you ^^

Cześć Wam, w końcu się odzywam. Piszę jednak tylko po to, by powiedzieć, że to koniec tej historii. Miało być co prawda więcej rozdziałów, jednak nie odnajduję się w tym zbytnio. Źle rozpoczęłam pisanie (niewłaściwa struktura), ale w to już się nie będę zagłębiać. :P Pisałam tego bloga rok z przerwami, chcę więc podziękować wszystkim, którzy komentowali, obserwowali, czytali! Wielkie BIG THANKS dla Was ludzie^^
Jest parę procent szans, że wymyślę nową historię, w której pojawi się na pewno chłopak o imieniu Igor (uwielbiam to imię! :D). Ale to naprawdę niewielkie szanse. Jeśli jednak historia ta się pojawi, to na pewno na tej stronce, usunę po prostu poprzednie posty. Dziękuję jeszcze raz za wszystko, życzę miłego dnia i przepraszam, że nie dokończyłam pisania bloga...
Wasza
Mlle Madeleine :)

1 komentarz:

  1. Jest mi smutno wiesz!?
    Kochana zasmuciłaś mnie nie wiem co mam tu napisać...
    Po prostu byłam pewna, że jeszcze coś tu napiszesz, że kolejny rozdział po tak długim czasie się jednak pojawi ale z drugiej strony rozumiem wena przychodzi i odchodzi, brak pomysłów na kolejne rozdziały jest często nie do przebrnięcia. Ale z resztą co ja Ci tu będę pisała skoro ty wiesz doskonale jak jest.
    Mam tylko WIELKĄ nadzieję, że będzie kolejne opowiadanie, że coś Ci przyjdzie do tej mądrej głowy i, że kolejne oblicze Igora będzie jeszcze wspanialsze:*

    OdpowiedzUsuń